emmayngve

Alla inlägg under oktober 2014

Av emma yngve - 22 oktober 2014 22:01

Hej, nu är jag äntligen hemma i min älskade säng igen! Och kände att det kanske skulle passa med ett litet inlägg! Tyvärr handlar det bara om min dag igen men den var lite speciell ändå. Dock så vart det inte någon skola för mig idag,för mådde ganska dåligt på natten så jag kunde inte sova och då var jag ju inte så jätte pigg på morgonen så mina föräldrar tyckte jag skulle strunta i skolan. Vilket jag tyckte var tråkigt för saknade mina kompisar men men får träffa dem imorgon igen! Men eftersom jag mådde bättre o bättre genom tiden så fick jag åka till Maif och hjälpa till där senare på kvällen igen. Men imorgon är det dags för träning igen så det känns as grymt!
Hoppas på att du har haft en bättre dag än mig så hörs vi mer imorgon.
Puss & hej :*

Av emma yngve - 21 oktober 2014 19:05

Tja tja! Just nu sitter jag på Maif och lär ju tillbringa hela min kväll här...! Fick "jobba" och hjälpa till i kiosken så blev ingen träning idag vilket är lite tråkigt! Men får väll kolla på min bror som spelar och heja lite på honom så det ska väll bli lite roligare....hoppas jag :) nej men nu är ju provet klart och resultatet känns ju lite sådär...but I don't give a shit! Men hoppas på ett E iallafall ! Men nu ska jag inte tråka ut dig mer om hur min dag varit, men hoppas att din varit bra iallafall!
Puss o hej så hörs vi :*

Av emma yngve - 20 oktober 2014 19:51

Jag orkar verkligen inte med skolan ibland...bara massor plugg hela tiden känns det som.

Som du märker så är jag ingen plugg människa, men jag gör det jag måste det är ju trots allt sista året nu.

Nej men det är vad min dag har beståt av skolan,hem,pluggat,duschat och ja nu sitter jag här med min nya blogg och gör ett inlägg.

Måndagar är faktiskt min lungnaste dag tror jag så det är ju lite tråkigt att den börjar ta slut.

För det är ju  faktiskt slutet på dagen man gillar bäst eller i allafall jag.

Nej men jag ska väll ta och checka igenom fysiken en sista gång innan jag skiter i den...för nu pallar jag inte mer fysik.

Hopppas du haft en bra dag iallafall! Så får vi se om jag hinner blogga något imorgon.

Puss & kram.

Av emma yngve - 20 oktober 2014 19:34

Heeeeey,mitt namn är som sagt Emma och jag är 15 år. Jag bor i den lila staden Motala och jag brinner för friidrott. Tänkte inte skriva så mycket om mig för det kanske inte är så kul att bara sitta och läsa "fakta" om mig liksom men det är ju en lite standard grej så varför bryta den liksom men nu så tycker jag vi struntar i det ändå för ni lär ju få reda på mera saker om mig om ni fortsätter kolla in min nya blogg.

Pussar och kramar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Den kommer handla om lite allt möjligt men mest om mitt dagliga liv som dem flesta.
Hoppas du kommer uppskatta den och trivas på min blogg!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards