emmayngve

Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Helgen

Av emma yngve - 2 december 2014 15:53

Jo som du kanske vet så var det ju black friday i fredags och det var massor med rea, och det gillar vi såklart, så tummen upp på den.
Så jag passade på att shoppa lite kläder men jag beställde det på internet men det funka lika bra det. Men kläderna kommer komma någon gång i veckan så tänkte vissa dem med ett inlägg då. Måste ju berätta att jag var i Boda Borg i lördag också med ungdomsgruppen det var grymt kul men hinner tyvärr inte berätta så mycket mer om det just nu men kanske hinner med det senare, Men nu ska jag ta tag i detta och sätta mig ner och plugga. Men måste ju bara ifrågasätta: vem tar och lägger fem prov eller mera på en vecka liksom? Det tycker inte jag om iallafall... Aja två avklarade bara några kvar! Hoppas din dag har varit toppen bra i skolan så bloggar jag mer sen, ha det bra många pussar & kramar :****

Några bilder från bussen till Boda Borg!!!!

 
 
Alvis

Alvis

2 december 2014 17:24

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

emma yngve

3 december 2014 22:03

Tack desamma, ska verkligen ta och kolla in den flera gånger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma yngve - 31 januari 2015 20:40


Hej hej, uppdatering på G! Ja som ni såg på rubriken så tänke jag snacka om gymnasievalet! Dags att ta och söka in snart, bara 15 dagar kvar på oss att bestämma vart och vad vi vill gå på för skola och vilken linje. Det kommer bli mycket nytt,...

Av emma yngve - 24 januari 2015 21:37


Hej du! Nu är det såhär att jag tänkte starta bloggen igen... 2015 ny dag,ny månad,nytt år, nya möjligheter så nu kör vi tycker jag! Det kanske blir så att någon dag blir det många inlägg vissa dagar inte något alls, men ska försöka göra det så ...

Av emma yngve - 21 december 2014 10:52

Har du någon gång känt att du inte är på humör för någonting? Att du mår dåligt pågrund av något/någon? Jag tror du att du säkert har det, men nu kommer vi till den här delen.... Dina kompisar säger kom igen det är inte så farligt, gå vidare du kan d...

Av emma yngve - 16 december 2014 08:31

Heeeey, förlåt för dåligt bloggande men har varken haft tid,ork eller så. Men jag måste ju berätta för dig, i lördags så var jag & pappzen och hämtade hem än ny hund. Den är så underbart gosig och fluffig, man vill bara hålla om den. Den är ganska ...

Av emma yngve - 6 december 2014 14:07


Hej,hoppas din lördag har varit bra en så länge. Tänkte bara visa lite av hur min klädsel (eller hur man ska förklara) ser ut idag, för ska nämligen bort till våra grannar och köra julklappspelet,äta taco och ha lite jul mys. Få se om man vinner ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Den kommer handla om lite allt möjligt men mest om mitt dagliga liv som dem flesta.
Hoppas du kommer uppskatta den och trivas på min blogg!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards