emmayngve

Direktlänk till inlägg 21 december 2014

Känslo inlägg

Av emma yngve - 21 december 2014 10:52

Har du någon gång känt att du inte är på humör för någonting? Att du mår dåligt pågrund av något/någon? Jag tror du att du säkert har det, men nu kommer vi till den här delen.... Dina kompisar säger kom igen det är inte så farligt, gå vidare du kan det, du blir bättre, och dem tror säkert att det är jätte lätt och tycker att du kanske är töntig men saken är såhär dina kompisar har kanske inte upplevt eller antagligen inte, eftersom dem säger såhär, dem tror att det är lätt och inte alls en stor grej, men varför säger dem så? Jo, för dem har själva inte upplevt det här, dem har inte själva blivit svikna, sårade eller vad det nu är du känner, den ända som kan förstå men det är även inte säkert det heller, men det är en person som har upplevt samma känsla som dig, som varit i samma sits, dem tror jag skulle förstå dig och till dina närmaste vänner kanske du inte ens kan/vill prata om sånt här för du vet att dem inte kommer förstå dig på samma sätt,då tycker du säkert att det är meningslöst att ens säga något! Och det jobbigaste är att det är skönare att prata ut det till någon och inte hålla det inne, men saken är den att det blir ju så svårt, för du kanske inte har någon som förstår dig, som inte fattar vad problemet är egentligen och ibland har man den känslan att man lika väll kan hålla det inne för det finns ingen som förstår dig lika bra som du själv i det här läget.

Förlåt för kanske ett lite Depp inlägg men ville skriva av mig bara, men hoppas du haft en trevlig helg iallafall, många pussar och styrkekramar till dig som kanske känner såhär<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma yngve - 31 januari 2015 20:40


Hej hej, uppdatering på G! Ja som ni såg på rubriken så tänke jag snacka om gymnasievalet! Dags att ta och söka in snart, bara 15 dagar kvar på oss att bestämma vart och vad vi vill gå på för skola och vilken linje. Det kommer bli mycket nytt,...

Av emma yngve - 24 januari 2015 21:37


Hej du! Nu är det såhär att jag tänkte starta bloggen igen... 2015 ny dag,ny månad,nytt år, nya möjligheter så nu kör vi tycker jag! Det kanske blir så att någon dag blir det många inlägg vissa dagar inte något alls, men ska försöka göra det så ...

Av emma yngve - 16 december 2014 08:31

Heeeey, förlåt för dåligt bloggande men har varken haft tid,ork eller så. Men jag måste ju berätta för dig, i lördags så var jag & pappzen och hämtade hem än ny hund. Den är så underbart gosig och fluffig, man vill bara hålla om den. Den är ganska ...

Av emma yngve - 6 december 2014 14:07


Hej,hoppas din lördag har varit bra en så länge. Tänkte bara visa lite av hur min klädsel (eller hur man ska förklara) ser ut idag, för ska nämligen bort till våra grannar och köra julklappspelet,äta taco och ha lite jul mys. Få se om man vinner ...

Av emma yngve - 6 december 2014 12:22

Hej, ja vad ska man säga igår var en toppen dag, aa eller iallafall efter skolan för man var så glad att veta att alla prov var avklarade och ja, du förstår säkert! Men efter skolan nästan direkt drog jag,jullan och våra hundar upp till fålehagen och...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Den kommer handla om lite allt möjligt men mest om mitt dagliga liv som dem flesta.
Hoppas du kommer uppskatta den och trivas på min blogg!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards