emmayngve

Alla inlägg under januari 2015

Av emma yngve - 31 januari 2015 20:40

Hej hej, uppdatering på G!
Ja som ni såg på rubriken så tänke jag snacka om gymnasievalet!

Dags att ta och söka in snart, bara 15 dagar kvar på oss att bestämma vart och vad vi vill gå på för skola och vilken linje.
Det kommer bli mycket nytt, ny skola,nya lärare,nya kompisar och en hel del mer nytt!
Men det kommer nog bli väldigt spännande tror jag.

Många tycker att valet kan vara väldigt svårt och väldigt lätt!
Mitt val har varit väldigt svårt ,för jag har gått från det ena till det andra men nu känns det som jag vet vad jag vill eller skulle kunna tänka mig gå.
Men saken är den att jag har typ helt olika, det är både högskoleförberedning & yrkesförberedande!
Men som tur är kan man ju göra ett andra val och göra om allt så det känns lite bättre :))

Men hur va ditt gymnasieval om du haft något? Var det lätt/svårt? Eller vad skulle du kunna tänka dig att välja ?

Det låter ju som hela framtiden står på spel, väljer jag fel nu så är mitt liv förstört, men det tror jag inte för man kan ju faktiskt välja om om man vill!

Men snart ska jag ta en dusch, göra mina övningar mm så hoppas ni får en bra kväll så kanske det blir ett till inlägg senare, hade!:)

Av emma yngve - 24 januari 2015 21:37

Hej du!
Nu är det såhär att jag tänkte starta bloggen igen...
2015 ny dag,ny månad,nytt år, nya möjligheter så nu kör vi tycker jag!
Det kanske blir så att någon dag blir det många inlägg vissa dagar inte något alls, men ska försöka göra det så ofta som möjligt.
Så du kan ju gärna ta och kika in här fler gånger så hoppas jag du kommer trivas på min blogg.
Pussar från mig :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!
Den kommer handla om lite allt möjligt men mest om mitt dagliga liv som dem flesta.
Hoppas du kommer uppskatta den och trivas på min blogg!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards